Välkomna

Nya hästar på Stall Assla...
"Hannes" är här för att hanteras och för att grunderna inför att köras ska läggas.
Han är en Frieser och är född -10.
Biskett (e. Bayron ue. Monaco) -98 är en utomordentlig ridhäst och avelssto som är här för att användas av mig i min instruktörsfortbildningskurs iaf till att börja med nu i höst. Hon har tidigare lämnat flera klass ett föl och riksfölvinnare och ska förhoppningsvis nästa år också nedkomma med ett föl e. Zuidenwind
Grynet (e. Miclas Madock ue. Flight) är en maxad c-ponny med superkapacitet född -02 som min beridare Felicia ska ha och tävla på.
Bonnie är en vit, söt liten B-ponny född -98 som är här för att säljas.
Barona är en maxad D-ponny född- 02 som kom hit till oss på Stall Assla för ett tag sedan. En underbar femgångare som töltade rakt in i mitt hjärta direkt från uppfödaren. Nu ska hon dock snart tjänstgöra på nyuppstartade Lycksele ridskola tillsammans med en av våra andra hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0