En gång i livet...

...har man en ponny som gör allt för sin matte!

Idag har vår Särkens Winston varit på treårstest och fick dubbeldiplom och kvalade vidare till riksfinalen. Han blev belönad med inte mindre än två nior och tre (!) tior.
Jag som trodde en tia var något man fick en enda, en gång i livet.
Att vi sedan fick extremt mycket beröm för hur vi visade honom och för hur väl förberedd han var är som honung för själen. För var det någon som trodde på denna lilla skralliga häst från första början var det matte som nu gjort allt för att matcha honom så han kunde få visa vad han gick för. 

Hur ser man att det finns där? Ögonen!!!

  
Efter... Nöjda och belåtna! (Foto: Peter Catoni)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis!!! Gud vad roligt :o)

2010-09-14 @ 07:58:26
Postat av: ida

Hej! såg i ett forum att du knyter/lnöt egna repgrimmmor? och att du är väldigt kräsen med materialet på repet? det är jag också! så jag undrar vart du isåfall köper ditt rep ifrån?

tacksam för svar! svar gärna i min blogg så jag ser det :)

mvh/Ida

2010-09-14 @ 22:31:18
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0