stallassla.se

Jag vill bara slå ett slag (igen) för mina otroligt underbara stalltjejer här hos oss på Stall Assla. Felicia och Carolina är såpass till sin ålder nu att de tar fullt ansvar för det mesta i stallet. Utan dem hade Stall Assla knappast existerat nu när vi har småbarn i familjen.
 
Året som gått har inte varit en dans på rosor, och när jag dök på några snygga jackor kände jag därför att jag ville ge dem något alldeles extra detta år.
 
TACK Felicia och Carolina för all tid och energi ni lägger ned här på Stall Assla!
De får också årligen sin doman www.asslatjejerna.se i julklapp av Stall Assla då de driver en otroligt trevlig och inspirerande blogg. Se själva HÄR.
 
 
Inte att förglömma är våra miniberidare Emilia och numer nytillskottet Wilma. Felicia och Carolina var inte jättemycket äldre än dem när de först kom till Stall Assla, och både Emilia och Wilma är guld värda de också. De är Stall Asslas framtid!! Deras uppgift är för tillfället att tillsammans med sina mammor ta hand om och pyssla med de lite mindre ponnyerna.


Vi har normalt sett inte någon regel om att ge varandra julklapar här på Stall Assla (förutom vårt lilla galna julklappsspel varje år) men om andan faller på ger vi alla bort något då och då. Julen påminner oss om nära och kära och den hjälp vi får av dem- just därför blir det kanske så att fler klappar cirkulerar här på Stall Assla just i juletid. Men hittar man något perfekt sådär i förbifarten lagom till en födelsedag vet man aldrig om det kanske blir en liten present även då ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0