Äntligen!

Uppdatering!

Datorer har kraschat, hästar har tränats.
 Åskan har slagit ut modem. Här kommer en snabbuppdatering i bildform.


Kildavin Queenie i dressyrprogrammet på Tjolöholm. Bergs lag 2 går med sin andraplacering
i lagserien vidare till SM-final och Bergs lag 1 hamnade strax utanför med sin tredjeplacering.
Vi gratulerar Nordhalläningarna till förstaplatsen och mycket fin körning!


Ounböl Capri in action med Anna på ryggen. Mjuk som smör att rida-som vanligt. Trots vilan.
Dock råder fortfarande ryttarbrist. Ryttare sökes till tävlingshäst!!! (e. Carano)


  
Asslas Flemmah är nyss avvand från sin mor och växer upp till en riktig liten skönhet!
TILL SALU! (ee. Flemmingh)

 
Callhez la Assla bredvid sin mor i hagen.
TILL SALU! (e. Callahan ue. Cortez)

  
Lamou'r nyss avvand från sin mor. En riktig liten dressyrprinsessa.
TILL SALU! (e. Belamour ue. Don Frederico)


Och så avslutar vi med Asslas Villgott!
Lilla fina welshåringen som börjat få hingstnacke.
TILL SALU! (e. Simberg Hero ue. Moelgarnedd Montana)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Synd att jag bor så långt borta; jag är hästlös snart o kommer snart få ridabstinens.



Lilla Lamour vill flytta till Norrland hörde jag att hon visst sade...

2009-08-20 @ 12:23:06
Postat av: Steph

Åh, ÄNTLIGEN lite bilder..:) Som jag har väntat..;) Han ser ju riktigt fin ut tycker jag. (Callhez såklart) Är det bilden som luras, eller "hänger" han fortfarande lite i framknäna? Kan va min dator som ställer till det oxå, den e jättekonstig..:( Hoppas ni mår bra där nere! Pussa Carola från mej! Brian längtar efter henne..:) Å efter er oxå tro ja. Han har tråkigt nu igen. Borta på bete, så vi har ingen i stallet nu.

2009-08-20 @ 22:19:06
Postat av: Åsa

Nej det är riktigt, han har hängt lite i knäna till och från under olika växtfaser. Men det rätar ju upp sig tids nog.

2009-08-21 @ 17:33:59
Postat av: Stina Johansson

Hejsan! Stina heter jag och jag skulle undra dig om du har någon häst/ponny man skulle kunna få låna några veckor/en månad under sommaren?

Jag brukar hjälpa Jessica Ahlstarnd ibland, har för mig du känner henna. Rider just nu på Götene Ridcenter, har haft egen häst förut + foderhästar. Har ridit i ca 10 år och är 15 år. Jag gillar att tävla, vann KM förra året och brukar tävla några allroundhoppningar på ridsklan. Hör gärna av dig om du har något och om det är intressant!

Mvh Stina

2010-04-10 @ 16:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0